nu är jag glad

image

Hon anlände två timmar för tidigt så hon fick hänga på min inplanerade kfc-lunch som jag INTE tänkte skippa för henne.

Sen gick vi runt lite i stan innan vi tog brumbrum hem till mig där vi hittade min supersöta grannkatt. Försökte få Mamma att bli kompis med Britney som vi döpt katten till.

image

Hur söt??? Asfint namn också, lite jobbigt att jag nu går runt och sjunger hit me baby one more time!

Ikväll blir det taaaacoooos!!!!!

Det här inlägget postades i Mitt liv i thailand. Bokmärk permalänken.

Kommentera

