doktorn sa att jag avlider inom en vecka*

Hmmmmm japp så har det varit helg igen och söndag verkar vara min lediga dag även från bloggen numera:)) Jag och Elayla har ju aktivitetssöndag så vi måste hitta på något då. Har tre av tre söndagar blivit stranden så den här veckan kanske något mer spännande händer.

I lördags var jag hur som helst ute en liten sväng…

20140215_205305Åt först den godaste restsamlingen på länge. Tacoskryddat kött med tsatsiki… åh.

20140216_015810Efter att Elayla fått svepa en öl (och gett mig världens skrattattack när hon spydde på mitt golv) så rullade vi till Chang bar.

1797949_10203032536073343_670327317_nKatter…. Hittade en polisman att hänga lite med.

1656083_10203032536233347_448888174_nIgår var det jag och min bilring…. donut…. i vattnet, på moppen, på stranden. Oskiljaktiga. Eh. Måste vaska moppen lite tror jag…..

Jobbigast i helgen:
Lördag eftermiddag. Halkar i duschen. Ganska hårt. Min värsta mardröm är ju att jag som bor ensam ska halka i duschen och spräcka huvvet och ingen kommer och räddar mig så jag dör där helt näck. Slog dock inte i huvudet men typ sidan/ryggen. Men det gjorde inte så ont förrän igår kväll och idag så gör det så sjukt ont att jag lyckats inbilla mig att jag har spräckt mjälten/en njure.

 

*Doktorn eller möjligtvis min bror på skype.

Det här inlägget postades i Mitt liv i thailand och har märkts med etiketterna , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

