äter mina sista måltider

Igår blev det roti med kycklingsallad och extra majonnäs till middag.

image

Chips till efterrätt. Får ju passa på att äta nu när jag är döende… VERKLIGEN ATT INGEN BRYR SIG!? På min namnsdag och allt.

Elayla har iaf laddat upp inför den sista måltiden verkar det som.

image

Sitter och väntar på min mat som jag beställt…. är så hungrig och det bra för:
1. Jag kommer antagligen snart att dö och om inte:
2. Mina bhar har blivit för stora

Det här inlägget postades i Mitt liv i thailand. Bokmärk permalänken.

Kommentera

