söker sommarjobb i sverige

axq85e on Make A Gif, Animated Gifs

Är det lagligt att vara såhär vacker? #nofilter #nomakeup

Fnizz.

Dagens mission blir att börja söka sommarjobb. I Sverige. Japp. Tänkte åka dit i sommar igen och försöka skramla ihop lite cash. Någon som vill ha mig? Eller vet hur/vad jag ska göra? Tips mottags mer än gärna!!

Finns ju typ inget värre än att sitta inne på platsbanken och söka jobb efter jobb efter jobb och få cirka ett svar av hundra. Men om det är vad som krävs så gör jag det för ett jobb ska jag ha!

Det här inlägget postades i Mitt liv i thailand och har märkts med etiketterna , . Bokmärk permalänken.

5 kommentarer till söker sommarjobb i sverige

  1. morsan skriver:

    Kolla med Nacka kommun då!!!

  2. Jejje skriver:

    Ja maila Jögge, han vill nog ha dig mer än gärna. Då kanske du får hänga med Fille en sommar till!!!

  3. Marielle skriver:

    jag jobbar på ett äldreboende i nackakommun, kan rekomendera bemaningsenheten nacka kommun, om du vill jobba med äldre. Där finns alltid jobb!
    då blir du vikarie och får gå runt på alla olika enheter i nackakommun

  4. Marielle skriver:

    alt. googla på annelies hemtjänst. Dem söker folk till sommaren.

Kommentera

