nåt är fel

Mina inlägg kommer inte upp?!
Aja. Har ändå inte skrivit nåt vettigt, mest klagat på värmen på jobbet när vår aircon varit trasig (fixades idag!!!). Min rygg har blivit bättre, tackar som frågar!!!!

Annars har jag…. ätit pizza,

image

kollat Harry Potter och ätit cirka tre kilo godis med Elayla, hängt på Tesco och ätit glass, varit på stranden en sväng men inte fått en gnutta färg. Har blivit immun tror jag.

image

Får se vad som sker ikväll. Löning! Har iaf satt på mig leopardstassen.

Det här inlägget postades i Mitt liv i thailand. Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till nåt är fel

  1. Anneli skriver:

    Hej , jag har följt din blogg ett tag nu och gillar den mycket :))
    Men en sak har jag inte lyckats lista ut
    Vad är det du jobbar med ?
    Ha en fin helg // Anneli

  2. Anneli skriver:

    Aha :)) tack för att du stillade min nyfikenhet 👍

Kommentera

