jobbar på brännan

Gick till stranden idag för att skaffa mig en bränna men nu får det nog räcka. Vill inte bli för brun ju!! Vill mest sola bort mina finnar.

Om två veckor blir jag ruskigt gammal, har sån åldersnoja men hoppas att jag då äntligen kan få bli för gammal för finnar????

image

image

Låg nog på stranden i två timmar och spanade på den här apan som svingade sig bland palmerna och högg ner kokosnötter så de inte faller ner i huvet på någon.

Det här inlägget postades i Mitt liv i thailand. Bokmärk permalänken.

Kommentera

