ไม่สบายเลย

image

Ligger i sängen och myzer med bRitNeY♡ och mår som en påse bajs. Har huvudvärken från helvetet och har haft det sen igår men nu har jag även fått rödkantade ögon, lite småfrossa och en otrolig trötthet. Så stannar hemma ikväll med ett paket oreoglass och bananer.

Har varit så duktig idag och tvättat för hand och en maskin, städat, diskat och storhandlat på marknaden.

Innan det planerade jag och Stella hur det blir när jag, min chinosklädde man och mitt sockersöta barn Darissa glider upp för uppfarten till Stellas och Bass palats på Koh Samui i vår blänkande bil om cirka ett och ett halvt år. Bass välkomnar oss med hemgjord cha manao, Leo springer emot oss iklädd ralph lauren piké och gelé i håret och Stella tultar efter med sin tjocka gravidmage. Sen bjuder de på cheesecake och DYRT kaffe till de vuxna, saft till mig och Leo:)))
Aaaah. Good times.

Längtar så.

Men nu räknar jag ner dagarna tills semestern börjar och jag drar hem till familjen Eriksson-Praphans radhus!!!! Fyra ynka små veckor sen är jag däääääär!

Det här inlägget postades i Mitt liv i thailand. Bokmärk permalänken.

Kommentera

