ปวดหัว

Jag vet inte om det är mina migränliknande symptom som de så fint heter eller om jag är sjuk.

Har eventuellt en hjärmtumör.

Tror dock att det är den här jävla värmen för jag brukar få såhär ont i huvudet den här tiden på året. Har legat hemma hela dagen i ett mörkt rum och lyssnat på podcasts och druckit vatten. Nu avlider jag tyvärr och är fattig efter att ha köpt dyr medicin som inte funkar:((

Det här inlägget postades i Mitt liv i thailand. Bokmärk permalänken.

Kommentera

