tisdagskväll

Varför är alltid de oplanerade kvällarna bäst?? Käkade stekta nudlar efter jobbet och drack en cola…. lyssnade på en pod…. Elayla ringde…. och efter att vi pratat alldeles för länge tyckte vi båda att vi lika gärna kunde ses.

image

So we did. Jag led av tillfällig graviditet ser det ut som men den ungen tog vi död på rätt snabbt kan jag lova:)))

image

Hade gjort mig extra fin kvällen till ära och behövde därför inte betala ett korvöre för bucket, öl eller malibu pineapple:)))

Sov ut ruskigt länge idag och är nu taggad till tusen på en snuskigt god middag!!! Ska äta ute för när jag lagar mat till mig själv blir det mest omelett och ris…. så tråkigt att satsa och sen få äta ensam.
Får se vem som står för notan bara….

Det här inlägget postades i Mitt liv i thailand. Bokmärk permalänken.

Kommentera

