det blev go’middag igår

image

Anka med goood sur sås, catfish i stekt curry och sen en liten tom ka gai som inte kom med på bild för först fick vi soppa med kycklingfötter…. av misstag. Jag är inte superförtjust i det så den fick åka tillbaka.

Slickade typ tallrikarna sen åkte jag hem och däckade. Drömde att någon pratade med mig så jag svarade på allt men upptäckte sen att det inte alls var någon som pratade…

xoxo
Lonely girl

Det här inlägget postades i Mitt liv i thailand. Bokmärk permalänken.

Kommentera

