en lugn kväll

Igår kväll åkte jag till Leela valley och mötte upp en holländsk tjej för lite öl.

image

Först blev det Coconut bar och det var trevligt, p’eak var tillbaka och otroligt glad att se mig:))) Älskar människor som älskar mig *givemelooove*

image

Sen åkte vi vidare till Boogie bar och jag var glad som vanligt att någon ville gå dit med mig, jag som älskar Boogie bar! Tyvärr verkar jag vara den enda av alla mina kompisar som bor här som gör det.

image

Åkte hem typ vid två för Anne var så trött så jag myste med min kisse i någon timme innan jag somnade. Måste ge henne lite kärlek med ibland.

Det här inlägget postades i Mitt liv i thailand. Bokmärk permalänken.

Kommentera

