min önskelista!!!

Japp om fem små fjuttiga dagar blir jag gammelhagga….

Så som plåster på såren KRÄVER jag detta:

  • En svart långklänning
    88188Endast 259 kr och levereras med matchande stringtrosa!!
  • En fin mugg med sugrör så jag kan dricka morgonsmoothie i skolan
  • Låga converse
  • Fina träningsskor så jag kan traska snyggt
  • 32 000 baht så jag kan betala skolan:))))
  • Nya jeans
  • Nya shorts…. som INTE har två decimeter stora hål på röven
  • En person som fixar min fula tatuering
  • Perfekt hy
  • Ett jobb i Sverige under sommaren
  • En eyeliner
  • Nagellack i spännande färg
  • En ny badring eftersom mina grannar slängt min?!?!?
  • Muay thai-utbildning…… träning….s…kort? Medlemsskap?
  • OCH SOM ALLTID!!
    image002Jag önskade ju mig en sån här i bröllopsgåva men fick en bil istället…. som jag inte har råd att köra runt i för bensinen är så jäkla dyr. GE MIG EN MOPPE ISTÄLLET! Snela. 34 000 baht inklusive allt sist jag kollade.
Det här inlägget postades i Mitt liv i thailand. Bokmärk permalänken.

En kommentar till min önskelista!!!

  1. Maria skriver:

    Jag hänger inte med riktigt, har du gift dig? Kul! 🙂

Kommentera

