japp mycket i huvet nu

Jag gör egentligen inte mycket just nu men i mitt huvud är det en jäkla massa som snurrar runt.

Beslut hit och dit.

Massa grejer som måste struktureras och jag jobbar ju bäst med ett glödande spett i arslet och riktigt så långt har det inte gått. Än.
Får se.

Om lite drygt en vecka slutar jag jobba och då borde jag ha en del utklurat, borde framförallt ha fixat ett sommarjobb.

Aja. Orkar inte tänka på det för det ger mig sån ångest, ont i magen, illamående och en gnutta självmordstankar….

Problem nr ett är att finansiera mina studier, någon som vill skänka mig 30 lax innan 24 mars så jag slipper bli deporterad? Inte?

Det här inlägget postades i Mitt liv i thailand. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till japp mycket i huvet nu

  1. crazyguyinthailand skriver:

    30 lax. om alla skänker en del tillsammans så kan det kanske bli det 🙂

  2. Jaa bra initiativ!! Lägger upp mitt kontonummer så får alla skänka en liten slant var så är det problemet löst:)))

Kommentera

