10 viktiga saker om mig just nu

image

1. Har sminkat mina ögonbryn med en kajal jag fick i en tidning för fyra år sen…. i en vecka nu.
2. Har tvättat kroppen med schampoo i typ två veckor…?
3. Åkte idag för att köpa vatten, kattmat och tvål och kom hem med kyckling, våfflor och iste.
4. Är nio dagar sen med att betala hyran:)))
5. Är otroligt snorig idag och snöt mig i mitt täcke i morse…. pga hade inget papper och det kändes snällare än att fräsa snor på katten #underbarmatte
6. Imorgon fyller jag år.
7. Om tio dagar slutar jag jobba för den här säsongen.
8. Jag drömde att jag stal grejer värda 16 000 baht från mitt jobb igår. Undrar om mitt liv kretsar aningen för mycket runt pengar just nu?
9. Behöver tips på bra podcasts med kvinnor eftersom kvinnor kan!
10. Undrar om jag imorgon (när jag är 24) fortfarande kommer sova med min gosedjursapa…..

*bjussar på en bild ur en mer äkta vinkel*

image

Det här inlägget postades i Mitt liv i thailand. Bokmärk permalänken.

Kommentera

