segaste veckan evarrr

Den har pågått i åtta dygn typ och ändå är det bara onsdag. Har försökt liva upp stämningen med fika!! Kakor och cha yen. Tyvärr otroligt tråkigt när man är själv.

Har läst ut en bok.

image

Lyssnat på cirka fem timmar p3 dokumentär, kollat på sjukt dåliga svenska filmer och ätit äcklig mat.

Är hungrig hela tiden men allt smakar bajs. För att jag är så uttråkad. För att jag bara räknar dagarna tills något nytt händer. För att jag inte har någon som vill leka med mig:((

Ri kom tillbaka idag och rastade mig och matade mig lite. Ska tvinga honom att äta roti med mig ikväll.

Sen så är det torsdag imorgon. Min skola borde ringa mig, jag måste fixa visumförlängningen, hämta ut paket på posten som de inte fattar och massa baaaajs som jag inte kan skynda på.

Det här inlägget postades i Mitt liv i thailand. Bokmärk permalänken.

Kommentera

