en lista

Hur ser din skrivbordsbakgrund ut?

baaaaaaaak

En bild du tar med webcam nu tack!

bild227

Tre saker du har gjort idag:
1. Ätit gröt
2. Skypeat med Stella
3. Släppt en fis

Det bästa som hänt i år?
Ojojoj. Sker kanske nästa vecka….???

Det sämsta som har hänt i år?
Alla gånger jag varit ensam och fått VADSKAJAGGÖRAMEDMITTLIV-attacker.

Tre senaste sms:
Ingen skickar sms till mig pga svarar aldrig:)))

Nuvarande besatthet:
musik: Allt som man kan twerrka till *övar inför koh samui*
tv: Har ingen tv men kollar på….. inget:( Ge mig tips!!
kläder: Naken pga hettan!!
mat: Är just nu inne i en period då jag är sjukt hungrig men allt smakar bajs.

Mest romantiska som hänt på senaste:
Bodde på lyxhotell:))))

Tre saker i ditt skafferi:
1. Äger
2. inget
3. skafferi.

Något du inte gillar hos andra:
Folk som försöker framstå som perfekta. Folk som inte bryr sig om andra.

En dålig sida hos dig själv:
Kan få för mig att säga åt folk att de inte är så perfekta som de försöker framstå under pms… alltså typ igår hihi.

En maträtt du är sugen på prick nu:
Kycklingkebab från nattmarknaden. Ska ätas på söndag!

Helgplaner?
Sluta jobba, få min lön, tack och hej äta en kebab.

Det här inlägget postades i Mitt liv i thailand. Bokmärk permalänken.

Kommentera

