countdown

image

Glaaaadis för idag är näst sista dagen på jobbet sen blir det SEMESTER!! Åh. Pengar. Kommer dock ha ont om stålar men vafasen imorgon kan jag äta annat än nudlar.

Igår kväll skypeade jag loss en sväng innan jag drog hem till Elayla där massa folk var. Fick uppdraget att vara barnvakt men misslyckades och tog henne till Chang bar och hängde med P Eak.

image

Gick upp till Crystal också men det var rätt dött så vi åkte hem, kollade Harry Potter och svullade. Ingen aning om vad klockan var när jag somnade men vaknade iaf halv tio:)))
Pga att Elaylas rum är sjukt ljust och VARMT!! Trodde mitt hem var det varmaste i södra Thailand men där hade jag fel.

Det här inlägget postades i Mitt liv i thailand. Bokmärk permalänken.

Kommentera

