samui update

image

Har varit på nyöppnade Central Festival!!!! Dyrt.

image

Köpte dock kronuts…. croisnuts… donut och croissant med vaniljsås.. möms.

image

Ätade lite gabbab. Inte lika gott som förr:(( Smakar mycket bättre i Krabi.

image

Har hängt på Bravo Coffee och druckit lite goa shakes plus att Stella fick sitt *mORgOnkAfFe* (hatar folk som *måste ha kaffe* blä. Så töntigt. Och äckligt. (Kan vara så att jag är lite avis för att jag är 24 och fortfarande inte tål smaken))

image

Seeeelfies. Stella sa att jag ser bonnig ut i kepan?!

image

Åkte till stranden och drack bärs under ett träd. ♥livet

image

image

Sen gick vi ut och såhär söta var vi när vi kom hem. Min tutte ville dock stanna ute och dansa ser det ut som. Bångstyrig.

image

Stella på MIN moppe. Jag är hennes chaufför för att lära mig hitta på ön.

image

Har köpt en ny outfit som jag ska ha på mig imorgon i kyrkan. Eller är kjolen för kort???

Måste köra Stella till seven… hon har sötsug.

Det här inlägget postades i Mitt liv i thailand. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till samui update

  1. Anneli skriver:

    Kul att se lite från Samui :)) det är mitt favvo ställe . Åker med min familj varje sommar i 5-6 v . I år blir det bara 3 v från slutet av juli :)) LÄNGTAR !!

Kommentera

