lite bilder från koh samui

Ooooki jag vet jag suger på detta just nu men azzååhh det är lite grejer som pågår i mitt liv just nu. MASSA grejer som ska fixas och trixas med, planer hit och dit och jag har konstant pirr i magen och VET INGENTING om min FRAMTID.

WIIIIE.

Snart får ni nog veta vad som håller på att ske.

 

Jag är havande med en halvbäverbaby♥

 

Eller inte. Men här kommer lite bilder iaf!!! Från ööööööööööön.

20140405_160912Världens bästa läste sagor för två trötta gamlingar. ALLA Pettsonböcker han äger och det var mycket spännande historier som ibland var lite…. osammanhängande.

20140405_163823Men han är så go’ den där ungen att jag måste bita honom ibland. Det är tur att han låter mig ta en tugga av hans bruna armar och ben lite då och då.

20140406_093812Den här hunden är bland de gräsligaste hundarna jag vet men den gillar mig. Hur kan man inte?! Enda anledningen till att jag inte hatar den är för att den liknar Dobby från Harry Potter…. annars hatar jag TYP alla hundar.

20140407_023022I söndags kväll rullade vi till en mysig liten strandbar som vi vart på några gånger (och fått kompizar på!!!!) men tyvärr blev våra vänner cockblockade av några vidriga svennar större delen av kvällen. Riktiga svampisar som frågade samma fråga var tredje minut pga bortknarkad hjärna.

20140407_045919När vi lyckats skaka av oss diverse svennar, fransmän och kanadianer (japp, alla män flockas runt oss pumor JÄMT) så drog vi till Jimi Hendrix bar med vår nya kompiz:))) Spelade biljard som var skoj tills Stella kom på den briljanta idén att bjuda in en fransman… som ville strypa mig för att jag inte tog spelet på dödsallvar som han. Opsi sorry är inte en sån tävlingsinriktad människa tyvärr, speciellt inte på saker jag suger på.

20140407_064613Sen tyckte Stella att vi skulle dygna eftersom vi kom hem lite väl sent….. tidigt….. halv sju typ? Men efter någon halvtimme gick vi och la oss och vaknade pigga och utvilade halv tio:)) Då körde hon mig till båten och jag lämnade ön med en liten tår i ögonvrån. Stella sprang längs med piren efter båten och viftade med en vit näsduk. Så himla fint avslut på en himla fin vecka. ❤ LOVE YAH!

Det här inlägget postades i Mitt liv i thailand och har märkts med etiketterna , , , , , . Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till lite bilder från koh samui

  1. fridas älskling skriver:

    FYFAAAN vilken vidrig bild… ❤ men det va väldigt kul att hänga med dig

  2. Denice skriver:

    Är det nå fel på dobby lr? // Dobby

Kommentera

