wedding @นครศรีธรรมราช

I torsdags tog vi en liten spontantrip till Nakon…. vet inte hur man stavar på engelska men… vi åkte dit iaf.

Ris kusin skulle gifta sig och den dagen hade vi alla längtat efter så länge! Så jag var glad att jag kunde åka… köra.

image

Jag är alltid chaufför men det gör mig inte så mycket eftersom jag är bäst på att köra bil av alla jag känner. Litar inte på andra.

image

Jag och brudgummen. Iiih första gången jag går på bröllop och faktiskt KÄNNER de som gifter sig (ok 50% av de som gifte sig).

image

Det var skoj. Ri frågade ut honom om vad som skulle ske på kvällen och han blev så nervös, fnissade och började tom snacka engelska! Eller ok han sa I don’t know stackarn.

image

Mihihi glömde dock att ge pengar… ah bara gratis mat livet är bra gött ibland.

Det här inlägget postades i Mitt liv i thailand och har märkts med etiketterna , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

