jag smälter

image

Det är sjukt varmt idag. Inga moln och ingen vind. Svettas som en gris och är sticky över hela kroppen.

Vill duscha!!

Har inte tagit en riktig dusch sen i förrgår eftersom jag inte haft något vatten sen dess. Älskar det.
Tur ändå att jag har en tunna mee vatten i badrummet så jag kunnat vaska mig och spolat i toan. Tyvärr tog vattnet i tunnan slut igår:(

Doftar otroligt gott av urin i badrummet:))) Disken börjar mögla…. jag måste ta en dusch!!!

Blä vet inte vad jag ska göra. Ska om en liten stund ut på en liten powerwalk och hoppas då verkligen att det finns vatten när jag kommer tillbaka.

Det här inlägget postades i Mitt liv i thailand. Bokmärk permalänken.

Kommentera

