viktig info om min enda kompis katten

image

Hahaha så steeel!

Mm. Har lite mycket tid just nu och inga vänner hur så?! Har faktiskt varit i skolan idag och nu jäklar blir det press på mig om jag ska klara slutprovet om två veckor. Dvs två månader för tidigt.

Efter skolan har jag mest hängt med katten och vi har haft jätteskoj, kollat på kattvideos på youtube och gnagit segt kycklinggodis:))
Nu är hon trött. Har ju endast tagit en powernap idag med huvudet på en skål… så skön kudde.

Just det. Vi gick och tvättade också, träffade en bekant som jag pratade lite med och JUST DÅ sätter sig Mamma och kissar i den som äger tvättmaskinens fjonk som man samlar upp skräp med när man sopar ni vet? Jag bara eheheheeeheee fyyy hon gillar inte att kissa i naturen…..

Aja.

Det är omöjligt att styra över vad katter gör så det är väl bara att vara glad att hon inte kissar i sängen.

Det här inlägget postades i Mitt liv i thailand och har märkts med etiketterna , , . Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till viktig info om min enda kompis katten

  1. CrazyGuyinThailand skriver:

    Inga vanner?later ensamt 🙂

Kommentera

