nakenfilosofi

image

Ligger nästan naken i sängen och funderar på livet. Livet i en bastu. Värsta tiden på året är här. Hettan.

Kul också att någon tagit bilen i morse så jag var tvungen att åka moppe till skolan och väl framme i skolan är ac’n trasig….. Älskar aldrig mina klasskamrater och blir faktiskt lite äcklad när tjocka gubbar sitter och svettas bredvid mig och luktar kaffe/morgonandedräkt.
Men nästa vecka är sista lektionerna med dem:)))

Blev dock erbjuden att följa med på någons begravning nästa vecka… min klasskamrat tyckte att det kunde vara spännande… tackade nej. Varför skulle jag vilja det?! Vill hellre plugga inför mitt slutprov och har jag tur så går alla i klassen utom jag så jag får läraren för mig själv.

Det här inlägget postades i Mitt liv i thailand och har märkts med etiketterna , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

