sunset boattrip

image

Åkte till Koh Tup för att dricka lite öl och det var för fint för att inte ta bilder. Aaah solnedgången♥♥

image

image

image

image

image

Nu ska jag väl börja röra mig mot duschen så jag kan gå ut och käka middag sen. Typ alla åker ju hem dit de kom ifrån nu när säsongen är över….. snart är inte ens jag kvar! Här…

Det här inlägget postades i Mitt liv i thailand och har märkts med etiketterna , , , , , . Bokmärk permalänken.

En kommentar till sunset boattrip

  1. Åh så underbart du verkar ha det 🙂 Avis! kram

Kommentera

