pluggapluggaplugga

image

Har suttit längs strandkanten i skuggan och pluggat mest hela dagen. Fick se en liten show med vitklädda människor som badade med kinesiska figurer. Jai åkte förbi och ropade något om någon filminspelning…. de iscensatte väl the chinese vegetarian festival antar jag.

Sen har jag shoppat på marknaden, shoppat på tesco… pluggat lite innan läggdags…

image

Nu tyckte katten att det var nog så jag har gått och lagt mig i sängen… ska väl lyssna på nån pod och sova så jag kan vakna imorgon igen och plugga.

Kul liv.

Har nyss haft ett jaghatarsverigevillaldrigmeråkaditjagstannarhärforever-anfall. Men mer om det imorgon.

Natti.

Det här inlägget postades i Mitt liv i thailand och har märkts med etiketterna , , . Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till pluggapluggaplugga

  1. Linnea skriver:

    Jag hade ett sånt anfall i tisdags! Jaghatarsverigejävlakallaskitlandnudrarjagtillthailand!!
    Älskar verkligen att läsa din blogg om hur du har det där borta 🙂

  2. madeleine skriver:

    Hej! Här kommer en liten konstig fråga, men ställer den ändå =). Hur kommer sig att du betalar för att gå i skolan med (är väl rätt dyrt?), när du efter åren du bott där plus att du är tillsammans med en thai borde kunnat få språket ”gratis”? En liten fundering bara…=)

    Och är även lite nyfiken på språket. Kan du skriva och prata flytande? Deras alfabet är ju rätt krångligt!

    Din blogg är väldigt underhållande f.ö, :-). Kul att du och killen är tillsammans igen!

Kommentera

