time for my final test

image

Myser lite med katten och väntar på att tiden ska gå… kollar igenom lite skolpapper för om mindre än en timme gör jag mitt final test.

Börjar bli nervös i magen men jag förstår inte varför för jag kommer ju klara det. Det vet jag.
Kanske har lite extra press på mig eftersom jag fick 99% förra gången och känner att jag borde få samma resultat idag… vilket är fel. Måste ju få typ 60% för att klara det och det får jag alla gånger…  opsi nu jinxade jag det.

Aja.

Önska mig lycka till!

Det här inlägget postades i Thai-plugg och har märkts med etiketterna , , . Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till time for my final test

  1. CrazyGuyinThailand skriver:

    haha söt bild och lycka till 🙂

  2. Mamma (inte katten alltså) skriver:

    Det här fixar du! 💪 visa musklerna

Kommentera

