at koh samui

image

Ligger i en hängmatta och slappar utanför vår bungalow som ligger på stranden. Är i Lamai.

Ruskigt trött är jag efter en lååång resa, fick vänta på färjan i typ två timmar, hittade inte till piren först och sen kom problemet att hitta boende och någonstans att parkera biljäveln….

Men allt det är löst och snart går solen ner, det är molnigt och underbart svalt. Ska snart ta en dusch och sen ska vi utforska Lamai.

Det här inlägget postades i Mitt liv i thailand och har märkts med etiketterna , , , , , . Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till at koh samui

  1. Anneli skriver:

    Underbara Lamai 💗 matstånden 💗 swing bar 💗 beachen 💗bows shop Lovley 💗 miss it 💗 snart där igen 💗

    • Tycker faktiskt inte att Lamai är så underbart…? Kanske har jag inte hittat rätt ställen! Du får gärna säga vart jag borde gå för jag är helt lost här hehehe.

Kommentera

