hälsoresan

image

Sitter ute på verandan med ett glas öl och luktar på alla okända lukter, det luktar lite jäst frukt…?

Är iaf där jag kommer vara de närmaste två månaderna och det känns bra so far. Känns ju sjukt konstigt också att klampa in i en familjs liv och helt plötsligt BO där. Att jag ska stå och gräva i deras kylskåp, duscha i deras badrum och säga åt dem vad de ska handla åt mig. Men jag kommer väl vänja mig, får inte tänka thai och känna greng jai.

Har precis varit och ätit middag, känns som hälsoresan här. Har ätit typ gräs, svamp, kokossoppa, råris och hälsojuice till middag…. jaaa min värdfamilj är vegetarianer och det är ju skönt eftersom jag inte äter gris men såhär åt inte jag när jag var veggo?!

Men det blir bra, kommer vara ett hälsofreak om två månader när jag kommer till Sverige så då kommer jag ju passa in perfekt bland resten av svennarna:)))

Det här inlägget postades i Mitt liv i thailand och har märkts med etiketterna , , , , , . Bokmärk permalänken.

En kommentar till hälsoresan

Kommentera

