förra helgen

Mina sista dagar i Ao Nang innan jag åkte till öööön.

image

I fredags efter fläng runt i stan utan resultat åkte jag och Elayla och fixade barret.

image

På kvällen ville ju jag gå ut på barrunda men det fick jag inte:(( fick dock börja hos Elayla med Evas rosa murra.

image

Jepp.

image

Vi var iaf på Chang bar och här på coconut bar.

image

image

På lördagen var jag lite småtrött, var tvungen att plugga och glömde därför bort vilken viktig dag det var…. eh. Vårt första anniversary hehe.

image

Söndag kl ett. Dags för prov, i bilen utanför skolan. Provet gick asbra tror jag. Väntar dock på mitt resultat.

image

På kvällen gick jag till Boogie bar med dessa efter att ha varit på nattmarknaden och sen packat i 20 minuter.

Måndag morgon körde jag hit!

Det här inlägget postades i Mitt liv i thailand. Bokmärk permalänken.

Kommentera

