i vildmarken

image

Väldigt mörk bild men det här var vad jag spanade på på vägen hem från middagen idag. Åt själv, pumpasoppa, stekta nudlar och någon asgod tomatröra. Det växer groddar ur röven på mig snart.

Nej.

Maten är god. Saknar bara lite kryddor?! Alltså CHILI!!! Vill äta en mustig curry med ris och omelett… det får bli till helgen.

Kan ingen tipsa mig om vad jag borde hitta på i helgen? En utflykt, någon bar att gå till, nånstans där de säljer snuskigt god cha yen???
Någon av er måste veta, era thaigalningar.

Jag vet då inte.

Det här inlägget postades i Mitt liv i thailand. Bokmärk permalänken.

Kommentera

