jättebabyn

ExeD92 on Make A Gif, Animated Gifs

Internet har zuuugit mit groddiga anus i flera dagar nu. Skittrist! Eftersom jag varit ivrig som en iller på att jaga flygbiljetter. Har inte gått alls. Bara halva min bild laddades upp igår. Men lyckades nyss med något som gör att jag kan använda internet på min dator igen!

Ska ladda in massa bilder på datorn så jag kan lägga upp här sen. Går ju aningens snabbare att göra allt från datorn, då kan ni få se mer bilder.

Nu är jag trött, klockan är snart halv nio hihihihihi läggdags snart alltså.

Jag har blivit en bebis. Tänker på bebisspråk?! Luktar bebis…. utom i armhålorna:))

Det här inlägget postades i Mitt liv i thailand. Bokmärk permalänken.

Kommentera

