söker myspartner på koh samui

bild231Klockan är åtta och jag är trött! Försov mig en liten skvätt i morse, tur man bor på jobbet:) Sen jobbade jag över en timme (sparar tid så jag kan sluta tidigare den underbara dagen jag åker hem till Krabi) och sen fick jag lov att vänta på efterrätten i en kvart……. hehe. Men det var det nog värt.

Ska kolla på en film och äta min kokoskaka…….. sen sova.

Är så himla ovan att jobba hela dagarna och vara trött på kvällarna! Gillar det dock, synd bara att jag inte har någon att kvällsmysa med. Det är ju det bästa som finns, komma hem från jobbet, duscha, äta, lägga sig i soffan, glo på teve och somna i soffan.

Det här inlägget postades i Mitt liv i thailand. Bokmärk permalänken.

En kommentar till söker myspartner på koh samui

  1. Ronja skriver:

    Hej jag jobbar på P3 nyheter och söker någon som kan prata om läget i Thailand just nu.
    Kan du ställa upp på en intervju? Eller känner du någon som skulle kunna det?
    Med vänliga hälsingar, Ronja Mårtensson, P3 nyheter: 070 377 82 29

Kommentera

