varm, trött och sockerbrist

ÅÅÅÅÅÅÅH. Vad ska jag kolla på för serie eller film om kvällarna?? Ge mig lite tips, jag tänkte precis börja kolla på Känn ingen sorg eftersom folk som inte ens gillar Håkan tycker att den är så bra men alltså OBEHAGET I MIN MAGE SOM UPPSTÅR AV HANS GNÄLLIGA RÖST?!?!?! Ger mig sån megaångest på riktigt. Så efter cirka trettiotvå sekunder var jag tvungen att stänga av när jag insåg att hela filmen kommer bestå av hans jämmer……..

Är så sjukt trött idag. Bebbarna har varit härligt skrikiga mest hela dan och det har varit blå himmel=supervarmt och äcklig mat på buffén. Chokladbollar till efterrätt men de har stoppat russin och röda bär i dem och måste ha glömt sockret:(( Crejvar en fet magnumglass……

Kilar nog ner till kylen och häller upp ett glas chokladmjölk. Nån måtta får det va!!

Det här inlägget postades i Mitt liv i thailand och har märkts med etiketterna , , , , , , . Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till varm, trött och sockerbrist

  1. Sofie skriver:

    True blood!!! Första avsnittet är lite sjukt så ge det en chans och kolla på iallafall tre innan du bestämmer dig 🙂 bästa serien!!!

Kommentera

