statskupp

image

Igår eftermiddag kom världens storm. Det var så kvavt att jag höll på att smälta, sen kom regnet och elen gick och det åskade och blixtrade.

Sen tog militären över så nu är det coup de ta! Statskupp med utegångsförbud och grejer, TROR dock inte att jag kommer påverkas av detta. Har svårt att tro att utegångsförbudet kommer lydas av folk som inte bor i Bangkok…? Får väl ge mig ut och spana;))

Tv-kanalerna ska vara avstängda iaf, inte vet jag. Har ingen tv.

Det gick rykten om att internet skulle stängas av men nääe.

Det tråkiga är ju att Ri skulle fara till Bangkok nästa vecka och fixa sitt visum till Sverige, får se hur det blir med det nu då.

Det här inlägget postades i Mitt liv i thailand och har märkts med etiketterna , , , , . Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till statskupp

  1. louise skriver:

    Men åååh, nu får du berätta om dig och Ri!!! Haha. Nyfiken :))

  2. Sanna.T skriver:

    Här på Phuket är allt helt dött till klockan 22.00…finns inte en käft ute 😉
    Så det efterföljs rätt bra 🙂

Kommentera

