när jag var olydig

I lördags åkte jag till Lamai på eftermiddagen och hittade en riktigt god cha yen! Mycket fylligare och fettigare än den jag drack i Chaweng förra helgen.

Satte mig på stranden och började sörpla.

image

image

Så jäkla dött?! Och tyst. Sen kom en man och satte sig bredvid mig och bjöd mig på sötsaker. Inte kan man tacka nej till sånt!! (Tur btw att ingen kom och lockade mig med godis att följa med i någon luffig skåpbil när jag var liten. Jag hade ju vart lättaste kidnaponingsoffret!)

Den här mannen hade dock ingen skåpbil, han visade mig runt i Lamai, bjöd mig på middag i Chaweng och åkte till en konsert.

NEPP inget utegångsförbud på Koh Samui. Jag åkte hem vid ett och det enda som var stängt då var bensinmackar, seven och family mart.

Det här inlägget postades i Mitt liv i thailand. Bokmärk permalänken.

Kommentera

