min lördagskväll

Det blev ingen bio igår! Kände inte för att de X Men som var den enda icke dubbade filmen så jag käkade en glass och lite anka istället.

image

Sen tog jag en fotmassage med en riktigt jobbig man bredvid mig, han ville att jag skulle vänta tills han var klar med sin massage så vi kunde traska runt i Chaweng tillsammans…. rafsade ihop mina grejer, betalade och gick därifrån så fort jag kunde samtidigt som han tjatade på mig. Förstår mig inte på vissa människor, vem vill hänga efter nån som uppenbarligen inte ens vill prata?!

Blev rädd att han skulle förfölja mig så jag gick till Lipsmackers, tänkte att de är ju snälla där så de kan ju rädda mig. Men det behövdes inte. Hängde där tills de stängde och sen tvingade de mig att följa med till Hush och Jimi Hendrix… där jag blev stucken av en geting för första gången i mitt liv!! Trodde jag skulle dö pga allergi eller nåt men inget hände förutom att en 40-årig thaiman drog ut gadden ur min arm.
Fint att ha ett gäng på sex grabbar och vara den enda kvinnan, den självklara härskaren i gruppen.

Sen följde King mig hela vägen hem för att alla var så oroliga över min resa hem. Så fint.

Kände mig viktig!!

20140601_023322Fick sminka en brittish marine också.

Det här inlägget postades i Mitt liv i thailand. Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till min lördagskväll

  1. CrazyGuyinThailand skriver:

    Hej Frida jag ville se Godzilla men vi sag King Naresuan 5 istallet(English Subtitles)en av dom mycket grymma sann historie krigs filmerna. om Hur Thai riket formades och attackerande Burma osv. Du kanske har sett en bio-affisch med 2 krigselefanter det ar den filmen. riktigt grym var den.

    • Ja jag såg att den gick här på ön, så det är en thai-film? Trodde den var dubbad amerikansk. Kanske får ta och kolla på den då!

      • CrazyGuyinThailand skriver:

        Jepp Thai film sista filmen. 4 tidigare filmer. sa du bor pa Koh Samui?Dubbel checka att filmen har English subtitles.

  2. Japp! Ja annars blir det bra övning för min thailändska:)

Kommentera

