i söndags

Då vaknade jag typ lite innan elva efter att ha sovit i cirka fem timmar:))) Ibland är det inte helt underbart att hela ens sovrum består av typ bara fönster.

Just det, ska ju ta bilder på hur jag bor… just nu är det väldigt stökigt överallt bara. Utom i mitt rum då såklart!

Hur som. Satt en stund på stranden efter min brunch och lyssnade på värvet med Gudrun Schyman, intressant men liiiite långt? Tyckte också att det verkade som att F! inte har några ståndpunkter alls förutom att vara en motpol till SD….

image

Hittade fina snäckor som jag inte tog med hem. Varför gör folk det? Vad gör man med snäckorna hemma? Lägger dem i en skål och kollar på dem?

image

Alltid så häftiga moln här tycker jag. Undra hur många bilder på moln som finns i min telefon nu…

På kvällen käkade vi pasta och jag var för trött för att åka och köpa godis, drack ingen cha yen i helgen heller! Gah!! Vad händer med mig? Snart börjar jag väl träna och dricka proteinshakes också. Opsi har redan hänt!!!

Det här inlägget postades i Mitt liv i thailand. Bokmärk permalänken.

En kommentar till i söndags

  1. CrazyGuyinThailand skriver:

    Sawadee Frida. Cha Yen ar bast. man blir beroende redan forsta gangen. vacker strand 😀

Kommentera

