cant believe my eyes

cantbelievemyeyesWOW mitt lilla tolvåriga hjärta krossas.

Tur att han väntade så JÄKLA länge på att jag och alla mina klasskompisar i 6A skulle komma över honom innan han gick och gifte sig, han anade väl vilket uppror det skulle bli om han gift sig förr!

Vet inte om det var trendigt då men känns som att alla var kära i honom 2002? Iaf jag, Stella och Mathilda:))))

 

Ps. Blev lite kär igen nu när jag kollade bilder på honom. Han har åldrats bra.

Det här inlägget postades i Mitt liv i thailand. Bokmärk permalänken.

Kommentera

