har så mycket just nu

Det här har typ vart jag sen jag kom tillbaka från Krabi i söndags så därför har jag inte bloggat nåt. Har varit en zombie med huvudvärk och tandvärk……?

Hade en sjukt läskig båttur tillbaka till ön btw! Det började regna halvvägs till ön och när båten var typ fem minuter ifrån piren så bara försvann hela ön. Det regnade så sjukt mycket att jag hörde hur vattnet skvalade högre än båtens motor och det var så disigt och regnigt att ingen kunde se ett skit så vi bara stannade där mitt i vattnet och typ väntade på bättre tider.
Fick lite panik pga trodde att vi skulle sjunka eller krocka med en annan båt och ingen skulle leta efter mig i vattnet och ingen visste ju att jag var på just DEN båten så folk skulle bara anta att jag varit där och därför var död….. medans jag egentligen flytit iland på en annan ö och gifte mig med en sea gypsie och födde sju av hans ungar utan smärtstillande!!

Men istället gled vi långsamt iland och jag kunde andas ut när mina små tassar trippade i vattenpölarna på Koh Samui och nu är jag fast här till den 12 juli! Har sjukt mycket att fixa med nu den närmaste månaden och skulle uppskatta om någon kunde slaska in 80 tusen baht på mitt konto ASAP. Tack på förhand.

Det här inlägget postades i Mitt liv i thailand. Bokmärk permalänken.

Kommentera

