orkar inte ens bli arg

ÅHHH vad jag blir irriterad på min wordpress app!! För det mesta laddar den ju bara upp halva bilder och sen har jag under hela dagen idag pysslat med ett aslång inlägg med massa bilder och text och det kommer inte upp?! Och så har det inte sparats i utkast på telefonen……… gah.

Annat jobbigt:

Har fått excel installerat på min dator så jag kan utföra ett litet extrajobb som jag fått….. men hen som installerade det på min dator har även lyckats med att ta bort mitt thailändska tangentbord så nu kan jag inte skriva på thai längre.

Har SJUKT ont i mitt tandkött och i nästan alla mina tänder. Kan inte dricka vatten utan att mitt huvud ilar sönder och vissa saker kan jag inte äta. Dag tre eller fyra nu.

Whatsapp har slutat fungera på min telefon. Tror det var testversionen som gått ut (tycker mig minnas att det var ett år gratis) och jag har inte den BLEKASTE om hur jag skulle kunna betala det…. känns även onödigt när andra appar som line är gratis. Synd bara att min familj inte använder sånt för de är så svenniga!! Så om ni läser detta familjen… så vet ni att ni inte kan kontakta mig där längre, ni får typ maila eller skicka en brevduva.

 

Annars har jag varit duktig idag. Tvättat min fläkt som var sjukt skitig, tvättade mina värdisars fläkt också eftersom jag är en sjukt snäll människa. Har även dammsugit mitt rum (första gången sen jag flyttade hit) och tvättat…… samt bytt lakan i sängen och tagit en redig dusch så nu är allt freeeeeeeesh.

Ska kissa lite, kolla på nån serie och försöka glömma jobbiga saker.

Det här inlägget postades i Mitt liv i thailand. Bokmärk permalänken.

Kommentera

