kommer aldrig bli vuxen

AOOOO tandvärk som en gammal gumma!! Vill linda något runt mitt lilla huvve och halta för att folk ska se att jag har ont men borde kanske istället bege mig till en tandläkare… är dock övertygad om att detta kommer att gå över snart så jag kan vänta med tandläkaren till nästa månad.

Spenderade nämligen min lön på öl, gräs och horor igår. Det är iaf vad fadern i den här familjen säger att jag gjorde. Åkte ju till Chaweng och tog in på hotell!

20140614_170349Har aldrig hänt förr. Att jag tagit in på hotell själv frivilligt. Känner att jag blir en starkare och självständigare människa av att vara här på ön utan vänner!

Eller jag har ju faktiskt lyckats med att skaffa mig några vänner.

IMG_20140615_000948Bland annat dessa två. Fick dock en liten chock igår när folk började snarra om hur gamla de är……. blähhhh jag är så jäkla gammal!! Har sedan jag blev 24 på riktigt kommit in i någon ålderskris! Hade väl tänkt mig att mitt liv skulle se lite annorlunda ut än vad det gör, tycker ju nämligen att man borde vara VUXEN när man är 24 men det är inte jag?!

Det här inlägget postades i Mitt liv i thailand. Bokmärk permalänken.

Kommentera

