jag lever

image

Är man FÖR avslappnad om man sitter naken på toan och skiter under ett videosamtal?

Ri verkade tycka det igår.

Den här veckan går sjukt fort känns det som, barnen håller på att öva på att somna själva, jag pysslar med mitt extrajobb om kvällarna och har även startat en karriär inom candy crush…. jag vet några år efter alla andra but i don’t fucking care!!!!
Har även inlett en diskussion om feminism med mannen i familjen och det har tagit enormt mycket energi… kan inte uttrycka mig och låta övertygande på engelska!!!!

Så imorgon är det helg. Jag har ingen aning om vad jag ska göra…. saknar Stella och Leo! Får väl åka till Chaweng och ta in på hotell igen för att inte få lappsjuka. Synd bara att det är så dyrt!

Det här inlägget postades i Mitt liv i thailand. Bokmärk permalänken.

5 kommentarer till jag lever

  1. CrazyGuyinThailand skriver:

    Ar det Sahara vart dar nere?har ni kalla vindar?

Kommentera

