det börjar lösa sig

image

Mjäääähhh Frida är morgonpiggast i stan…. men bor på landet hehehehehe. Ingen sovmorgon idag trots att det är lördag. Verkar dock som att saker och ting börjar ordna upp sig!!

Var på en provlektion i torsdags på en skola i Lamai och det sög. Två tyska missionärer och jag… bibelstudier på thai. Hm. Inget jag är intresserad av iaf. Sen igår var jag i Chaweng och snackade med några på en annan skola och det verkade bra! Pga noll tid så har jag antagligen bestämt mig men behöver min gamla vän Stellas råd. Tråkigt nog är Stella en neandertalare som inte vet vad internet är så om någon känner sig manad att ringa henne och ställa några frågor åt mig så är jag evigt tacksam!!!
Mitt visum är dock fortfarande en liten bajskorv men det får jag lösa på ett eller annat sätt.

Ska jobba järnet nu med min data entry-fjonk så jag kan rulla upp till Chaweng ikväll och spela biljard:))))

Det här inlägget postades i Mitt liv i thailand. Bokmärk permalänken.

Kommentera

