.

Det är så svårt att skriva det här men jag tänker att om jag skriver det så kanske det kan hjälpa mig att förstå att det som har hänt faktiskt har hänt. Att det är på riktigt.

Jag har sedan tre veckor tillbaka varit i Sverige för att min älskade lilla pappa inte lever längre. Det är så ofattbart och jag vet inte vad jag ska göra för att förstå.

image

Imorgon är det begravning. Det gör så jävla ont i hela mig. Jag undrar om jag någonsin kommer fatta.

Och så vill jag meddela alla som hör av sig och ställer upp för mig att ni är bäst även fast jag inte alltid svarar, ställer in i sista sekund eller inte ens orkar planera något. Jag hoppas att jag hinner träffa er alla innan jag åker tillbaka till Thailand♡

Det här inlägget postades i Mitt liv i thailand. Bokmärk permalänken.

13 kommentarer till .

  1. Emma skriver:

    Beklagar sorgen!

  2. Stina´s Bucket skriver:

    Beklagar verkligen och känner med dig. Vet hur svårt det är! ❤

  3. Madde skriver:

    Jag beklagar sorgen älskade Frida, tänker på dig och din familj.

  4. Beklagar sorgen Frida.

  5. Viktoria skriver:

    Beklagar sorgen :(.

  6. robban skriver:

    Beklagar sorgen. Må han leva i frid 🙂

  7. Lisen skriver:

    Frida ❤

  8. Jos skriver:

    Väldigt, väldigt ledsen för din skull. All styrka till dig.

  9. boel olsson mormor skriver:

    tänker på dig

  10. Ingvar Bergh skriver:

    Har tänkt mycket på dig och din övriga familj sedan jag fick veta om din pappas tragiska bortgång. Svårt att ta in, när man inte hinner säga adjö. Själv är jag också i Thailand sedan sex år, fast långt från ditt hem. Hör gärna av dig via FB. Ska följa din blogg. Din pappas f.d kollega från Vindö.

Kommentera

