ensam

image

Det blev en biljardkväll för mig i lördags. Sög dock pung. Alltså var dålig. Sög inte på nåns pung.
Men det kanske inte är så konstigt när jag varken vart ute eller spelat biljard på sex veckor så får väl vara nöjd ändå.

Fick i mig khao man gai tod till frukost också så helgen får 4/5 Får krupp på maten här nu efter att ha bott hemma hos mamsen i en månad, vi åt ju bara sånt vi verkligen var sugna på så det blev ju mycket grillat med bea och allt man saknar här i Thailand. Så den enda maten jag saknar nu är thaimat!!! Fyyyy alltså vad jag kan störa mig på att bo här just nu när jag egentligen bara vill vara med nära och kära, äta riktig mat och lägga av rediga brakare i soffan med Fredrik tills mamma får nog och börjar snegla bort mot grannarna (pga rädd att bli vräkt).

Men snart blir väl allt bättre. Har en lite dålig dag…ar. Räknar dock dagarna tills Stella och Leo kommer och tills min lilla moppe kommer hit, då ska jag spoona Stella tills hon flyttar till hemlig adress.
Kanske åker till Ri nästa vecka också kom jag på idag. Behöver lite kärlek.

Det här inlägget postades i Mitt liv i thailand och har märkts med etiketterna , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

