lördagsöndag

Låg och vilade på mitt lilla rum igår när fyra britter, en holländare och en amerikan frågade om jag ville hänga med och käka middag. Visst visst, så fick jag guida dem genom natten.
De var dock så jävla tråkiga så jag drog med dem till Lipsmackers så jag kunde ha kul utan att dumpa dem. Så det hade jag.

image

Det började SPÖREGNA och trots att vi sprang snabbare än blixten vart jag inte helt torr förrän flera timmar senare.

image

Fick iaf en shot när jag kom till baren:)))

Har även lyckats med konsten att vända en av mina vänner emot mig, han ger mig the silent treatment. Tror dock att jag vet vad det beror på och det är något jag inte kan hjälpa, lär väl gå över om ett tag!

Idag har jag legat i sängen typ hela dagen och njutit av mitt fynd jag gjorde igår.

image

Råkade nalla P Joes kepa men han får skylla sig själv som satte den på mitt hövve. Tror det var mitt pris för att han avgudar min dans (han ville gå ut med mig igår för att se mig dansa).

Det här inlägget postades i Mitt liv i thailand och har märkts med etiketterna , , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

