dagens fot

image

Skickar jag till…. min framtida skola kanske? Kommer ju ALDRIG få börja där. Betalade och fixade så jag skulle få börja i början på augusti men nu har det gått en månad och ännu en månad lär ju dröja innan jag får börja.
Åh.
Trodde att allt var klart och att jag bara väntade på att kursen skulle börja men tydligen behöver de mer info från mig. De verkar även vara aningens tankspridda eftersom när de äntligen sa att jag skulle få börja plugga så hade de skrivit in mig på en kurs som typ var motsatsen till det jag hade ansökt.

Dessutom verkar det som att det bara blir bajs nu med min resa till Krabi på torsdag. Fick ofrivilligt ledigt nu hela eftermiddagen och får betala med mina injobbade timmar som jag skulle använda för att sluta tidigare på torsdag så jag hinner med en buss till Krabi.

Åh. Jag känner mig så jävla överkörd och utan rättigheter. Är även mer bajs som kommer upp den här och nästa månad som också gör att jag känner mig som en slav som inte har något att säga till om.

Det här inlägget postades i Mitt liv i thailand. Bokmärk permalänken.

En kommentar till dagens fot

  1. Karin L skriver:

    Welcome to Thailand – The amazing paradise!

Kommentera

