sorry

image

Jag och min spetsiga tutte har varit SÅ upptagna den senaste veckan att jag knappt hunnit bajsa ens. Trycker på nu men har efter en vecka på vift flyttat hem till familjen igen och ogillar att göra sånt när de är hemma… utanför toan… knappar på sina datorer och blir upprörda när badrummet stinker skit sen. Sorry att man inte bajsar hallon liksom.

Ri har ju varit här sen i söndags, vi hittade ett rum som inte var grönt och luktade bajs till slut. Eller han och Koko gjorde det men Koko och hans kvinna åkte tillbaka till Ao Nang redan i tisdags.
Har ändå hunnit detta den senaste veckan:

• Gå till tandläkaren och få extrem tandvärk EFTER

image

• Äta pizza

image

• Kolla solnedgången

image

• Gosa med min katt och inse att Ri numera är hennes favvo.

image

• Köra en massa bil

image

• Ta hit min moppe!!!

image

• Leta boende utan resultat:(
• Äta ris och curry med fingrarna pga fick ingen sked
• Laga bromsarna på moppen plus fixa nåt som gör att moppen inte lägger av så fort man inte gasar.
• Bryta ihop X antal gånger pga allt skiter sig hela jävla tiden kan inte nåt bara gå bra för en jävla gångs skull?!?!?!
• Spela monopol och äta godis när det egentligen är läggdags fnizz
• Dricka massa sangsom och cola och vinna på biljard

image

• Shoppat ny hjälm till mig samt zöt mössa till Rajraj

image

• Bli kliad på ryggen tills ögonlocken blir tunga och sen somna som LILLA skeden

Så trots gumörsvängningar deluxe så älskar Ri mig fortfarande och flyttar hit så fort vi hittat nånstans att bo så jag slipper spoona med råttan som bor i mitt sovrum.

Det här inlägget postades i Mitt liv i thailand. Bokmärk permalänken.

Kommentera

