sjukt

Är precis som 87% av Sveriges befolkning (mer tror jag eftersom alla inte röstade) sjukt besviken på SDs framgång. Jag skulle vilja efterlysa dessa människor… skulle SÅ gärna vilja veta om jag har någon som röstat/skulle kunna rösta på SD i min närhet. Skulle bara vilja fråga er lite saker av ren nyfikenhet för jag FÖRSTÅR inte.

Antar att det är pga SD som jag blivit sjuk också. Kan också bero på att jag så  stolt meddelade Stella att jag inte varit sjuk på… typ ett år? Minns ej sist.

Lagade iaf middag hos Stella igår och det var asmumsigt, åt för två. Sen sov jag där för hunden ville att jag skulle stanna.

image

Mmh fick beröm för maten jag lagade, känns bra eftersom Ann och Oi tydligen inte äter Stellas mat:)))) nöjd.

image

Jag och Tookie♡ bff.

Det här inlägget postades i Mitt liv i thailand. Bokmärk permalänken.

En kommentar till sjukt

  1. ncio skriver:

    langa lite thai recept!!!!!!!!!! slurp

Kommentera

