dålig dag 2,0

Japp mitt sugiga humör fortsätter och den som inte orkar läsa KLAG kan bara njuta av bilden på en grumpy meeee:))))))

bild249Oj. Jag skrev en text här som vart så lång och så negativ och klagig att självaste klagomuren rasade efter fjärde ordet och kände lite att SÅ mycket negativ engergi kan jag bara inte sprida omkring mig. Kommer komma tillbaka som dålig karma!

Blev så jäkla bitter nu när jag skypade med Ri att jag var tvungen att lägga på och han frågade ”HAR DU MENS?????” kunde dock behäska mig och säga nej samt lära honom att det är en fråga man inte frågar en kvinna… för har man oturen att så är fallet då jävlar blir det liv i luckan kan jag lova!

Det här inlägget postades i Mitt liv i thailand och har märkts med etiketterna , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

